sandrasofiiia

Alla inlägg under december 2012

Av sandra och sofia - 31 december 2012 17:42

Hello! 
Nu har vi ändrat header fast den blev lite liten så vi ska ändra det imorgon för nu hinner vi inte  
Vi hinner inte skriva så mycket nu så vi önskar er ett gott nytt år och hoppas ni får en bra start på 2013 och bra slut på 2012!  
GOTT NYTT ÅR!!!  

 

Av sandra och sofia - 31 december 2012 04:15

Hejhej!
Jaa igår va jag med Sofia och Matilda vi gjorde inte så mycket vi prata mest om massa   

När jag sen kom hem kolla jag lite på datan och skypa med Sofia, det va ju trevligt! 
Vi prata typ till halv ett haha, ja men asså jag har vänt helt på dygnet somnar typ alltid fem nu.. Inte bra och sen vaknar jag jätte sent och då hinner man ju inte göra något. Får börja lägga mig klockan tio även fast jag inte är trött. 
Idag ska jag först åka till Tuna med Sofia sen ska vi smälla raketer och lite sånt, sen typ lite senare kommer några från min släkt komma hit och då ska vi käka o massa   
Vet inte om jag och min kusin skulle träffa nån kille eller nåt får se hur det blir, annars träffar vi väl några andra   
Aja nu har jag inge mer att skriva och så ska jag gå o lägga mig, ha det bra! 
   
Puss och godnatt alla snyggingar!     

/Sandra

Av sandra och sofia - 30 december 2012 23:59

Hello!  

Fick jätte bra julklappar så det är ju bra!   

Idag var jag först hemma tills fyra då åkte jag till stan med sandra och käkade pizza höhö! Sen var vi ute ett tag och sen gick vi och var med matilda hemma hos hon tills jag åkte hem. Kom hem och då hade mamma köpt nytt internet till mig som är fett bra och ny tv woopp woop! Sen har jag skypat med sandra tills nu och nu ska jag sova är fett trött! 

Imorgon ska jag åka till tuna park med sandra och vara med henne och smälla rakter   


En gammal bild på oss för har inga nya bilder :( 

 

Godnatt! /sofia   


Av sandra och sofia - 28 december 2012 21:52

Hejsan hejsan! 
Längesen jag blogga men jag har haft fullt upp och massa har hänt och jaa så har helt glömt bort att blogga   
Jaa igår och i onsdags sov jag hos Matilda för hon skulle va hemma själv så sov där, vi hade sjukt kul och igår gick vi på stan med några kompisar och så köpte jag jeans, en tröja och ett linne   
I måndags så va det ju julafton och då fick jag väl det mesta jag ville ha blev iallafall sjukt nöjd med allt! 
Nu längtar jag bara till nyår för då ska jag träffa min kusin och kanske Sofia, vad händer då? jo det kan man ju undra, hemligheter ouuh!   
Imorgon ska jag kanske va med Matilda eller nån annan och så ska jag färga håret igen hihi bara mörkare för tycker det är för ljust   
Just nu kollar jag på Harry Potter har inget annat att göra och snart ska jag följa med och skjutsa min syster hihi ja jag har tråkigt   
Aja vi hörs nån annan dag ni får ha det bäst, puss! 
Ja men en gammal bild på mig och på min älskade nalle!  
       

/Sandra  

Av sandra och sofia - 24 december 2012 00:15





Äntligen julafton!  

 

/Sandra & Sofia    

!!

Av sandra och sofia - 19 december 2012 22:21






/fia

   

Av sandra och sofia - 12 december 2012 21:10

Fick en kick att gå ut och springa så jaa kom nästan nyss hem   Resten av kvällen ska jag städa mitt kaos rum det är så äckligt så det behövs verkligen! Fick godkändt på hemkunskap provet det var fett enkelt whoopa! 

Imorgon börjar vi halv tio för det är lucia uppträdanden på skolan sen har vi väll någon lektion + lunch sen friluftsdag. Ska till badhuset med mina vänner men vi får se om jag ska dit eller någon annanstans.

 

 

/sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards