sandrasofiiia

Alla inlägg under april 2013

Av sandra och sofia - 26 april 2013 14:44


 
Hahaha asså synd om mig! ;)
/Sandra 

Av sandra och sofia - 25 april 2013 22:54

Hellu!
Idag har jag inte gjort så mycket va i skolan från 08.10 till 15.30 och sen efter skolan drog jag hem till Matilda och då käka vi lite där o så. Men sen tog vi bussen till stan och mötte Selina och Sofia, dom köpte lite men inte jag och Matilda ;)
Sen kom jag hem vid typ 8 och då åt jag mat bara sen kolla jag lite på tv sen hoppa jag in i duschen ;)
Och nu ligger jag bara i min säng och halvsover typ hihi.. Är fett trött men ska sova snart tror jag ;)
Den här veckan har vart bra men bästa dagen va i tisdags när jag tog hål i naveln! :D Är så jävla glad över att jag tog och att jag våga för va fett nervös innan trodde jag skulle svimma, fast det gjorde jag inte som tur va ;)

Men nu ska jag typ kolla på film och sen sova så godnatt alla snygga vänner puss! :*
/Sandra

Av sandra och sofia - 24 april 2013 16:38

Äntligen tagit hål i naveln, sjukt glad!! :D
Och inte världens bästa bild men skit i ;)
/Sandra

Av sandra och sofia - 22 april 2013 18:50

Nu har vi vart fett duktiga vi har pluggat till provet vi har på onsdag och vi kan ALLT man ska kunna till provet i huvet! Så stolta och skönt att man inte behöver plugga så mycket nu, vi behöver bara gå igenom i huvet och så! :D
Nu kan vi ta det lugnt och chilla med livet! :D :D
/ Båda

Av sandra och sofia - 21 april 2013 11:26

   

 

/sofia

Av sandra och sofia - 14 april 2013 22:31

  Halloj!   Ja det var lite bilder från idag när vi firade mamma som fyllt år! Grattis i efterskott! Min syster och hennes familj skulle komma men dom blev sjuk så dom kom inte men det var kul ändå! Ja imorgon är det skola och jag orkar verkligen inte gå så trött på skolan, inget mer lov tills sommarlovet och det är så långt kvar! Åh blir så arg orkar inte gå fy fan!  Men veckan kommer gå ändå ganska snabbt för på tisdag ska vi till istadion på moppe-kurs fett kul man ska få vålta med en bil! Sen på fredag har jag bara två lektioner & börjar 10.25 Ska sova hos min syster från tisdag till fredag (om hon är frisk) också så det blir kul!   Men nu ska jag gå och sova godnatt!/sofia

Av sandra och sofia - 12 april 2013 22:32

Halloj! Äntligen helg fett skönt! Var med Matilda och Sandra idag efter skolan det var kul! Sen åkte jag hem och kolla på let's dance. Hoppas Markoolio vinner allting älskar honom haha ;) Nu kollar jag när mamma pratar video med sin kompis så jävla roligt! ;) /Sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards