sandrasofiiia

Alla inlägg under november 2012

Av sandra och sofia - 28 november 2012 22:45

Har ingenting att säga utom att jag ligger hemma och är sjuk, super trevligt men jag är endå glad   



              

   

 godnatt !   /sofia

Av sandra och sofia - 28 november 2012 18:23

 
/ Sandra   

Av sandra och sofia - 27 november 2012 23:21

 

/sofia

Av sandra och sofia - 27 november 2012 01:38

Hejsan!
Längesen jag skrev jag vet men jag har inte hunnit blogga och sen har internet segat också :/
Men iallafall i helgen sov jag hos Sofia det va sjukt kul, vi flumma,prata och massa sen när hon och jag skulle cykla till netto vad händer då, jo men cykeln går sönder! ;) Jätte kul där fick vi gå och frysa ihjäl med en trasig cykel men som tur va kom hennes mamma på vägen som tog hem cykeln igen ;)
Jaa idag har det inte hänt så mycket va i skolan sen följde jag och Sofia med Matilda till hennes ridning :D
När jag sen kom hem därifrån plugga jag till ett prov jag har imorn, stolt att jag plugga! ;)
Nu dampar min mobil sönder asså jag vill verkligen ha en ny mobil för den här är helt knäpp! ;o
Jaja jag försökte sova men det gick ju jätte bra fick migrän och skit ont i magen :( Asså jag är sjukt trött men kan ju inte sova så jag kommer va helt dööd imorn i skolan, kul..!
Men nu kan jag inte skriva för min mobil är fett seg och dampar som fan och jag får panik kommer snart slänga den i väggen!
/Sandra
Sociala tjejer, glada också! ;)

Av sandra och sofia - 24 november 2012 12:54

   

:*

Av sandra och sofia - 23 november 2012 23:14

Hejhej! Är fett trött kommer somna snart alla i min familj har somnat dom ligger här och sover så ska nog sova jag med snart! Skolan idag var jätte tråkig hade humörsvänging så började gråta haha fy fan! Men sämsta på skoldagen på veckan jobbade nästan ingenting idag men nu är det fan helg   Men när jag kom hem gick det bra woop woop vad hände då da?      Imorgon ska sandra och matilda sova här vi ska göra nånting haha vara uppe hela natten kul kul! 

Fett synd att malcolm älskling åkte ut idag på xfactor   Hoppas nu att isak vinner då! Min mobil håller på att gå sönder den är helt glapp varför just nu när jag behlver den som mest?!   

Men nu ska jag sova ha det så bra! /Sofia


 



Av sandra och sofia - 21 november 2012 22:27

Hejhej! Var i skolan idag det gick fett bra! Vi hade kockduellen sandra,jag och anceliga vann whoop! kan lägga upp bild imorgon.  Fick tillbaka mitt no prov och det gick super bra gjorde en komplettering på ett annat no prov och klarade det med!    Efter skolan så var jag med sandra en stund och sen var vi med matilda också   Åkte hem runt sju och pluggade matte en stund, sen kom toni och tobias, pluggade mera och spela lite fotboll med tobbe haha   Är på bra humör just nu haha men nu ska jag sova !   /sofia


 

Av sandra och sofia - 19 november 2012 21:49

Jag orkar inte blogga just för är verkligen inte på humör vi hörs någondag! ♥ /sofia

 

 



Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards