sandrasofiiia

Alla inlägg den 8 november 2012

Av sandra och sofia - 8 november 2012 12:19

Ja så blev man hemma från skolan eftersom att man fick feber också :(
Ville egentligen gå till skolan (konstigt jag vet) men nej jag fick stanna hemma. Så nu ligger jag här på soffan och tråkar men mina underbara sötnosar kan ju messa med mig, så då är jag inte helt ensam :D
Jaa idag kommer jag bara ligga på soffan och äta massa halstabletter, har världens migrän också men vi har ingen alvedon hemma :(
Får väl be mamma att åka och köpa så kan hon köpa päronsoda till mig också ;)

Får bara hoppas att jag blir frisk tills på lördag annars blir jag fett ledsen :(
Sen finns det ju massa personer i den här världen som bara måste förstöra för andra, så omogna är dom och jag orkar inte med sånt skit! :o
Men nu ska jag iallafall kolla på någon film och bara vila :D
/Sandra :**

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards