sandrasofiiia

Alla inlägg den 17 november 2012

Av sandra och sofia - 17 november 2012 10:13

Godmorgon alla! :)
Jaa jag var ju sjuk förra veckan och blev frisk i lördags men nu har jag fått feber igen.. När jag vakna orka jag verkligen inte ställa mig upp eller gå men va tvungen, va helt varm och hade huvudvärk. Jaa men jätte kul eller inte :(
Veckan har väl varit helt okej, har vart med kompisar mest och pluggat ;)
Igår va jag med Sofia och Matilda vi kolla på x-factor och sen va vi ute, flumm på högsta nivå! ;)
Nu ska jag ta och vila för huvudvärken dödar mig även fast jag tagit alvedon :(
/ Sandra ;**

Av sandra och sofia - 17 november 2012 10:08

Godmorgon! Somna typ tolv igår och vakna nu haha men det var skönt att sova då för hade ont över allt & var irriterad så orkade inte vara uppe. Sitter och spelar något krigspel haha kul kul!   

Igår vad jag med matilda och sandra fun fun   Vi kollade på xfactor och snurrade på nån snurra höhö   

Idag ska jag först städa mitt rum (det är   nedslag blää) sen ska jag åka till min syster och vara barnvakt till alvin ♥ Efter det ska jag nog ut och äta med min kusse whoop whoop! 

Men nu ska jag äta frukost och börja med mitt katastrof rum seeyah!   

 

 

/sofia


Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards