sandrasofiiia

Alla inlägg den 7 november 2012

Av sandra och sofia - 7 november 2012 21:47

Hellu blir ett snabbt inlägg för somnar vilken minut som helst! 

Var en vanlig dag i skolan idag, vi hade hemkunskap och vi gjorde vego-wook höhö. 

Efter skolan så gick jag hem till bästa sandra och vi kollade på videos och bestämde vilka låtar vi ska ha till en video  

När jag kom hem så åt jag, duschade och gjorde läxorna men orkade sen inte mer så hamnade här in tha beeed och ska nu sova så godnatt!   /Sofia

Av sandra och sofia - 7 november 2012 17:31

Hejsan alla fina människor!
Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft annat för mig, men ska blogga mer nu  
I söndags så va jag med Matilda och vi gjorde inte så mycket vi filma massa och så, sen i måndags va jag i skolan hände inte så mycket   
Igår va jag i skolan också sen va jag med några, idag och just nu är jag med Sofia den lilla sötnosen!   
Vi kollar på videosar haha och i helgen kommer det bli bästa! Vi ska sova hos Matilda asså jag och Sofia oooouuuh! 
Vi ska flumma, flumma, flumma och ännu mera flumma hoppas bara jag inte blir sjuk för just nu mår jag inte så bra. 
Har sjukt ont i halsen snorar som fan och orkar inget typ, men jag ska äta massa halstabletter och ta massa alvedon så jag blir bra   
Längtar som fan till jul nu och det är snart julafton 47 dagar kvar aaaaah!!!!!!!  
Nu ska jag och Sofia flumma så bye bye babes!   
 


/ Sandra! :*******

Av sandra och sofia - 7 november 2012 17:18

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards