sandrasofiiia

Alla inlägg under september 2012

Av sandra och sofia - 30 september 2012 22:12

Den här helgen har gått sjukt fort fast det gör varje helg alltid så ja ingen skillnad! 

Har vart med sandra hela dagen vi kollade bara på film hela dagen och chillade haha men skönt det också eftersom vi inte sov så mycket inatt. Sen så gick jag ut och sprang en bit med selle. Har bara kollat på massa tv program och chattat tills nu. Men nu ska jag kolla på lite scrubs & hollywoodfruar, kommer säkert somna till det så godnatt! 

Ha det så bra alla fina!  ♥

'

'  

/sofia


Av sandra och sofia - 30 september 2012 18:49

/Sandra

Av sandra och sofia - 30 september 2012 15:32

Filmade när vi kollade på the grudge igår! Haha mobbade vi vet men vi bjuder på den   




Av sandra och sofia - 30 september 2012 11:10

Haha lite efter nu men one direction kommer till sverige! Vi måste se dom!   

 

Av sandra och sofia - 30 september 2012 09:31

Hejsan alla!   

Igår sov ju sandra över hos mig. Vi gjorde tacos, handlade, flummade och kollade på skräckfilm. Vi var ju som sagt helt ensamma och vi kollade på skräckfilm, fett modiga! Vi kollade på the grudge så jäkla äcklig tjej och film hatar den nu! Vi kollade på halva sjätte sinnet också men den va inte så bra så vi orkade inte kolla mer haha  

Vi somna typ klockan fyra inatt och vi hade lovat en person att vakna sju och kolla på skräckfilm med honom så vi vaknade sju haha. Vi kollade på insidious den var rätt läskig men trodde att den skulle vara värre för alla säger det. Vi som har fobi för andar och sånt satt ensamma och kollade!   

Nu ska vi sova lite för vi ör grymt trötta, så godnatt eller godmorgon!   


En jätte gammal bild men ja vi har ingen annan att lägga ut   

 

Ha det så bra! Sofia och Sandra 


Av sandra och sofia - 29 september 2012 08:15

                   

 


/sofia    ♥

Av sandra och sofia - 28 september 2012 20:18

Nu är jag glad, ska sova hos Sofia imorgon!!   
Vi kommer ha det så jävla bäst och vi ska vara med några killar också oj oj oj!  
Imorgon kommer vi nog blogga mera och sen har vi lägenheten ensamma tills natten för hennes mamma ska till Stockholm och hennes bror ska sova hos deras syster   
Men vi två ensamma i en lägenhet hur fan ska det gå, vi blir rädda för minsta grej ju!   
Men ni som har våra nummer kan ju messa med oss   
Nu lyssnar jag på musik och kollar på fångarna på fortet haha, bloggar nog mer imorgon så ni får ha det så bra  
Heeeeeejjjdåååå!
/Sandra     

Av sandra och sofia - 28 september 2012 15:51

Helluuu!  

 När jag kom till skolan imorse så hade vi matte prov lärarna hade inte sagt nåt om det och klarar man det inte nu så

får man F i matte forever dom kunde ju sagt att vi hade prov så man kunnat öva!   Håller tummarna nu då   Hade no-prov idag också jag hoppas verkligen att jag klarar det! Ska plugga so nästan hela helgen eftersom att jag har komplettering på tisdag vi har prov nästan varenda dag nu   

Däckade i soffan direkt efter jag kom hem från skolan haha var fett trött.

Ska ta en liten promenad med selle nu vi hörs! 

/Sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards