sandrasofiiia

Alla inlägg under september 2012

Av sandra och sofia - 28 september 2012 13:55

Hejsan ;)
Idag var jag i skolan det va sjukt tråkigt och hade två prov, gick säkert jätte dåligt :/
Jag skulle egentligen inte gått till skolan för mådde dåligt imorse fast gick ändå ;)
Men jag gick hem en timme tidigare för jag hade sjukt ont i magen och mådde illa :(
Just nu ligger jag och fryser o kollar på tv, sjukt kallt ju ;)
Nu ska jag skriva ett äckligt mejl till min lärare som gav mig ogiltig frånvaro för att jag gick hem, fast jag sa till nu måste hon komma och förstöra min dag ännu mer! :s
/Sandra
Blev nöjdare med det här skolfotot än förra året men ändå inte nöjd.. ;)

Av sandra och sofia - 27 september 2012 18:51

Hejsan aaaalla Idagr har det varit en vanlig dag i skolan fast den var ganska tråkig, sandra och jag hade syslöjd för första gången på terminen för dom andra gångerna har det vart inställt och sånt   Efter skolan så stanna vi och pratade med lite folk och sånt som alltid haha   Sen gick vi till några gungor och pratade lite. Nu sitter vi här hemma hos mig och ska snart dra till ica och handlade lite grejer sen vet jag inte vad vi ska hitta på haha måste plugga för vi har prov imorgon..   Men nu mina vänner ska vi dra heejdå ha det så bra!   

/sofia och sandra



Av sandra och sofia - 26 september 2012 21:48

Hallå där! Har haft en sjukt tråkig dag hände ingenting speciellt utom att vi hade matte prov och det gick åt skogen verkligen   Men ska plugga mer på det på fredag så hoppas att jag får godkänt sen då   Har vart sur hela dagen för har haft ont i magen & huvudvärk men nu är det äntligen bättre! Kollade nyss på efterlyst med familjen innan det städa jag rummet och spela sönder låten sandra la upp förut det är typ våran nya favorit låt woop woop! Ska snart sova men måste först läsa äckliga engelska läxan den är så tråkig men vill inte få f så ja.. ;) Men måste dra nu vi hörs! 


/sofia


Av sandra och sofia - 26 september 2012 19:24


Alla kunde inte se videon det blev nåt fel så vi lägger upp den igen   

Av sandra och sofia - 26 september 2012 17:55





Bästa låten!   

/Sandra   

Av sandra och sofia - 26 september 2012 07:00

Godmorgon alla! 

Sitter här och äter macka & apelsinjuice   Har matte prov idag hoppas verkligen att jag inte får omprov sen ska vi få veta om vi klarat so provet är jätte nervös! Vill bara somna om och sova bort hela dagen orkar inte gå ut det är äckligt regn väder. Hittar inte mina nycklar heller ååh. Men det är vell bara att gå ändå.


  

/sofia


<3

Av sandra och sofia - 25 september 2012 22:05

   


Godnatt! <3 /sofiiia

Av sandra och sofia - 25 september 2012 16:35

Heeejhej Sandra in the blogg! 
Är just nu hos Sofia och vi kollar på lite videosar och flummar    
Idag har jag vart i skolan skit kul eller inte alla har hållt på att skrämmas och kittlat mig så jag har typ skrikit över hela skolan..   
Vi orientera idag också vi tog samma karta som vi hade igår för vi orka inte gå runt, jag Matilda och Sofia är så jävla bra på att orientera vi hitta alla nummer   
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra kommer nog på något imorgon eller ikväll  
FAAN HELVETE JÄVLA SKIT NU BERÄTTA SOFIA EN DÅLIG GREJ FÖR MIG OCH NU BLEV JAG SUR, ALLA MÅSTE KOMMA OCH FÖRSTÖRA FÖR OSS!!!!! VI HAR BESTÄMT EN GREJ JÄTTE LÄNGE SEN FÖRRA ÅRET OCH NU KOMMER EN JÄVLA UNGE OCH FÖRSTÖR!!! 

Nu ska jag och Sofia hitta på lite grejer så hejdå!   
   
/Saaaaannnddddrrrrraaaaa! 


Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards