sandrasofiiia

Alla inlägg den 18 september 2012

Av sandra och sofia - 18 september 2012 21:29

Hej alla fina människor ;)

Ja igår solade jag och Sofia och jag brände ju hela ansiktet och blev helt vit runt ögonen, jätte kul eller inte:(
Sen gjorde vi massa videosar men ingen blev bra fast vi har klippt ihop en nu men vi måste göra den bättre, så vi lägger nog ut den snart ;)

Ja idag va jag först i skolan, va sur på allt och alla men för första gången va jag snäll mot vår idrottslärare haha, han brukar alltid va sur på mig så då är jag sur tillbaka men idag va jag snäll ;)
Sen efter skolan va jag med några kompisar, fast jag behövde egentligen plugga :/
Det gör jag nu pluggar det är ju jätte roligt eller? :p Men vill ju inte få f i allt så måste ju plugga, usch! Orkar verkligen inte med skolan längre :/
Nu ska jag plugga vidare och tråka :(
/Sandra :D

Av sandra och sofia - 18 september 2012 21:08

Hej! Orkar verkligen inte blogga är på världens dåligaste humör, men sandra kanske bloggar!   Har utveckligsamtal imorgon & tusen prov jag orkar verkligen inte plugga lärarna förklarar ändå inte så att man förstår, vill bara strunta i allt och sova bort några dagar. Vad hände med 'det här året ska jag hänga med i skolan?' Jag försöker verkligen lyssna på lektionerna och att plugga hemma men det går inte så bra, hoppas att det blir bättre sen är fett rädd att få f i allting   Men nu ska jag försöka att plugga lite vi får se hur dee går 


/Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards