sandrasofiiia

Alla inlägg den 13 september 2012

Av sandra och sofia - 13 september 2012 19:20

Hejsan!   
Idag var jag i skolan sen nyss va jag med Janina   
I skolan va det bästa dagen hittills jag och Sofia va såå flummiga!   
Vi fick sluta tolv för vi hade inställda lektioner så vi gick till Netto och köpte godis o massa, moffisar vi är!   
Efter det gick vi tillbaks till skolan och flummade ingen va i korridoren så vi la oss på golvet, sprang runt, sjöng ramla av stolar, la lappar i fel skåp  
Asså vi va så flummiga men det va kul  
Sen prata vi med några killar som kom, jag bara älskade när Sofia blev generad!
Jag är så jävla glad att jag har just henne som bästavän annars vet jag inte vad jag skulle göra, jag älskar dig Sofia!  

Va ju nyss med Janina och vi flummade också runt  
Men jag har skämt ut mig så många gånger idag.. Fast aja livet går inte under för det   

Ni får ha det så bra för det ska jag ha, puss!
Moffisar!  
/Sandra         

Av sandra och sofia - 13 september 2012 18:28

Hoppas att du har världens bästa dag för det förtjänar du verkligen! Looove you! 


 

/sofia

Av sandra och sofia - 13 september 2012 17:17

Hej! Ska blogga mer ikväll för ska springa till ica och köpa cola har fett brottååm Har skämmt ut mig så jäkla mycket idag.. Men vi hörs ikväll!   


/sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards