sandrasofiiia

Alla inlägg den 16 september 2012

Av sandra och sofia - 16 september 2012 12:35


/Sofia   

Av sandra och sofia - 16 september 2012 12:26

Hejsan! ;)

Idag ska ju jag och Sofia åka och sola, sen vet jag inte vad vi ska hitta på ;)
Igår som Sofia skrev blev vi förföljda och vi sprang för våra liv verkligen! Men hennes bror och hans kompis va ju så snälla och kunde komma och möta upp oss! :D

Just nu sitter jag och kollar på film orkar inte göra något nu, mår illa, har ont i magen och är så trött :( Men måste ta och fixa mig snart, kan ju inte se ut som ett spöke när jag ska sola, får hoppas bara att jag inte bränner mig igen som förra gången ;)

Nu ska jag kolla klart på filmen sen fixa mig, skriver nog i kväll :D
/Sandra

Av sandra och sofia - 16 september 2012 09:32

Godmorgon   Vakna nio idag sitter här och kollar på tv, ska städa mitt rum idag, plugga, träna & sola med sandra måste köpa ny data väska ochså. Är fett glad för vi ska äntligen snart göra om mitt rum är så glad woop woop!

Orkar inte städa men måste för det är bombnedslag verkligen så det är vell bara att köra på   


 


/sofia 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards