sandrasofiiia

Alla inlägg den 23 september 2012

Av sandra och sofia - 23 september 2012 11:49

Hej :D
Igår va vi i stallet det va kul men frös ihjäl och va ju tvungen att gå upp sju :(
Men jag funderar på att kanske börja rida igen ;)
Såg världens gulligaste häst blev käär i han! Kunde inte lämna han men va tvungen att lämna min älskade Junior! :(
Efter vi varit där till två tog vi bussen hem och jag va typ hemma tre, jag skulle egentligen följt med och firat min kusin men jag orkade inte och jag lukta häst ;)
När jag kom hem åt jag och sen duschade, jag skulle varit med Sofia och Matilda efter men Sofia fick ont i magen. Så jag och Matilda var bara, vi satt vid datan och skypade med några ;)
Jag gick hem runt kvart i elva och Matilda följde med mig en bit, när jag kom hem somna jag typ direkt va sjukt trött ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra bara ta det lungt tror jag, annars ska jag kanske träffa min kusin för hon är i stan :D
Imorgon ska jag till äckliga skolan igen! :(
Skulle ha följt med Matilda till ridningen men kan inte för jag ska ha utvecklingssamtal, är sjukt nervös :(
Nu ska jag kolla vidare på degrassi och käka godis :D
Hejdååå! ;) /Sandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards