sandrasofiiia

Alla inlägg den 22 september 2012

Av sandra och sofia - 22 september 2012 23:18

Hej! Vaknade runt åtta idag av att matilda ringde mig och då hade jag försovit mig haha smart! Var i stallet och kollade på när matilda,elina & selina red haha fett söta!   Är rädd för hästar så är fett stolt att jag klappa en häst  Såg leif från världens bästa hotell idag haha så himla gullig!! Sen runt två åkte vi hem & då åkte jag och käkade på max sen träffa jag min farbor,faster och min kusin alicia hon är fett sött hon håller på att lära sig gå så jäkla gullig! ♥ Pratade med min farmor idag (hon är synsk) så nu vet jag lite om framtiden hahaha   Efter det så drog jag till maxi och köpte lite småsaker & gooodis!! 

Skulle vart med matilda & sandra men har ont i magen så kunde inte så skypade med dom istället. Resten av kvällen ska jag bara kolla på film, kommer somna direkt är fett trött men ska sova fett länge imorgon & bara för det kommer jag säkert vakna typ 07.30 som alltid haha men ha det så bra! 

 

Så jäkla sann!!!

 

/Sofia 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards