sandrasofiiia

Alla inlägg under oktober 2012

Av sandra och sofia - 31 oktober 2012 15:00




Hahahah det här var så jag eller är vem vet?   

 

/sofia


Av sandra och sofia - 31 oktober 2012 10:57

Godmorgon finisar! Eller det kanske inte är morgon mer men ändå  Sov hos min syster i förrigår vi tog det bara lugnt och kollade på film och tog det lugnt det behövdes var helt snurrig och trött så orkade inte tänka. Var där nästan hela dagen igår med, lämnade alvin på dagis, fikade och hämtade honom senare. På kvällen åkte jag till fritidsgården med elli och selle vi gjorde cupcake för dom ska ha nåt halloween-mys på fredag tror jag haha. Men det var kul!

Vaknade runt kvart i tio idag ska bara ta det lugnt idag tills ikväll då ska jag och några vänner till nån halloween fest i stan. Ska själv inte klä ut mig idag men ska till en annan på lördag så då får vi se då!   

 Men vi hörs senare om jag hinner blogga, puss och kram!  /Sofia 


   

Av sandra och sofia - 31 oktober 2012 00:00

 

BAAAM VA SNYGG MAN KAN VARA   /SOFIA

Av sandra och sofia - 30 oktober 2012 21:51

Haha riktig julkänsla när man dricker julmust så gott!!   

 

/sofia

Av sandra och sofia - 30 oktober 2012 11:40

Älskar dig gulligaste kusin!
/Sandra :*

:@

Av sandra och sofia - 29 oktober 2012 18:58

Hej allihoppa är verkligen inte på bra humör just nu, så vi hörs någon annan dag !! :@

 

/SOFIA    

Av sandra och sofia - 29 oktober 2012 16:29

Nyss va jag med mina sötnosar Matilda, Sofia och Selina vi hade fett roligt! Fast ingen kunde va så länge men ändå ;)
Vi köpte päronsoda, sååå jävla gott! Men jag råka sätta i halsen så råka spotta i håret, så måste nu tvätta håret innan älskade kusin kommer;)
Såå bye bye! :***
/Sandra ?

Av sandra och sofia - 29 oktober 2012 11:49

Hejsan allihoppa! Vaknade sent för att vara mig idag av att min bror snodde godis av mig pucko han är! 

La mig också sent haha inte bra de här   Igår var jag först bara hemma och spelade crash och kollade film. Sen på kvällen åkte jag hem till sandra , vi gick och handlade lite enegrydrickor och sen var vi hute och emma hos henne. Vi hade fett kul whoop whoop!    Sen kom pappa och hämta mig och då åkte vi och hämta lite grejor hos mamma och sen gick jag ut och gick. 

Idag ska jag vara med selle och matilda nice nice, haha men ska dra nu inan jag missar bussen! 

Vi hörs!   /Sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards