sandrasofiiia

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av sandra och sofia - 9 oktober 2012 18:07

Hejsan alla! Har inte kunnat blogga har haft så mycket plugg och har vart med vänner!   

Igår var jag i skolan som vanligt sen efter skolan så var jag med sandra vi flumma lite och massa. Sen drog jag hem och åt sen gick jag o tränade jag haha fett jobbigt !! 

Sprang äckliga kooper testet idag ffy fan så dåligt det gick ska aldrig springa den där skiten mer   

Sen efter skolan skulle jag åkt till tuna park men det blev inte så så jag gick hem och plugga. Nu ska jag snart gå till gårn med selle nice nice   

Ska till stockholm i helgen med mamma och hennes kille hoppas att sandra kan följa med isåfall kommer det bli bääääst!!   


Blir fett irriterad på killar (tjejer med) som håller på med flera samtdigt, seriöst håll er till en, ni kommer aldrig få någon när ni håller på så där! 

Just nu så är sandra lite ledsen så stötta henne så hon blir glad! Glöm inte hon är singel så haffa på haha   


/SOFIA

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards