sandrasofiiia

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av sandra och sofia - 1 oktober 2012 17:59

Hejsan alla glada!  
Idag var jag ju i skolan det va väl rätt okej, kom hem runt kvart i fem för va på studera mera med Sofia   
Ramlade i skolan idag för det är sjukt hala golv för förra veckan ramla jag tre gånger på en dag, så har skit många blåmärken!
När jag kom hem åt jag för jag hade inte ätit något på hela dan, sen sov jag lite och nu bloggar jag fast ska snart plugga för har prov imorgon   

Och Sofia är ju jätte snäll vilken fin video hon gjort.. Jag va ju helt oseriös, trött och flummig så jaa.. 
Har världens huvudvärk och fryser men ska ta och hämta varm choklad och sen plugga   
Håller nog på att bli sjuk men hoppas inte..
Bloggar nog mer senare ifall jag inte somnar, ha det så bra så länge    

Gammal bild   
 
/Sandra

Av sandra och sofia - 1 oktober 2012 17:12

Det var folk som sa att man inte kunde kolla på videon datorn så vi testar igen!   



Kommer inte blogga så mycket för har ett stort prov imorgon som jag bara måste klara! /Sofia

Av sandra och sofia - 1 oktober 2012 08:04

Haha vafan håller sandra på med?!   Haha så söt!

'

'

/Sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards