sandrasofiiia

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av sandra och sofia - 21 oktober 2012 11:01

 

 

/sofia  


Av sandra och sofia - 21 oktober 2012 00:31

Hej alla glada människor!!! 
Igår va det bäst med min kusin vi flumma och massa sen va vi med några kompisar, men hon sov inte hos mig för hon skulle va med några killar.. Ja men killar går före kusinen..   
Sen idag vakna jag vid halv elva men somna om till typ tre, va så jävla trött efter igår men aja. 
Sen vid fem åkte jag till Sofia och vi skulle ha vart med några men det blev inte så, så vi satt och flumma och snacka i skype istället  
Vi tog massa driivbilder och drack energidricka så jävla gott!   
Va där till typ halv elva sen kom mamma och hämta mig och när jag kom hem skypa jag med Sofia asså vi sakna varandra så mycket   
Imorgon ska jag ändra gå till munktell med Matilda annars ska jag va med Sofia och nån, får se hur det blir   
Men nu ska jag skypa vidare med Sofia som är såååå social   

Asså ja seriösa fina bilder   
   

 
   


Ha det bra så hörs vi! 
Puss/ Sandra  ♥

Av sandra och sofia - 21 oktober 2012 00:31


 

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards