sandrasofiiia

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av sandra och sofia - 3 oktober 2012 22:03

Hallå alla!   

Var en vanlig dag i skolan, hade hemkunskap vi lagade fisk pinnar och potatismos det smakade helt okej faktiskt men det finns ju godare haha. Fick även veta att jag blev godkänd på no provet!!   

Efter skolan åkte jag hem och gjorde dom sista so frågorna om buddhismen, sen på kvällen gick jag ut och var med viktoria och selina.

Nu ska jag snart landa i sängen och sova efter jag kollat på scrubs    Jag ångrar att jag kollade på the grudge, jag vaknar nästan varje natt av mardrömmar det börjar bli sjukt jobbigt nu! 

Men ska kolla scrubs nu vi hörs! 


 


/sofia ♥ ♥ 


Av sandra och sofia - 3 oktober 2012 11:34

Det blev ingen skola för mig idag har fått feber :/
Idag ska jag väl bara kolla på filmer, tråka och kanske plugga :p
Igår var jag i skolan det var helt okej, fast mådde inge bra men jag var kvar ändå ;)
Efter skolan var jag och Sofia, jag va med henne fast jag mådde dåligt jag orkar alltid med henne även fast jag mår dåligt ;)
När jag kom hem gick jag till min farmor och farfar och fira min farfar skulle också hälsa på dom innan dom åker idag till Finland :D
Efter det gick jag hem la mig på soffan kolla på tv till tolv och sen somna jag vid ett ;)

Nu ska jag göra varmchocklad för det är sjukt kallt och ska kolla på nån film ;)

Puss på er alla snyggingar!
/Sandra

Av sandra och sofia - 3 oktober 2012 06:56

Bloggplatsen har legat nere eller nånting så har inte kunnat blogga.

Igår var en vanlig skoldag, hade nutidsorientering,idrott och massa tråkiga lektioner   Efter skolan så åkte jag och sandra hem till mig och kollade på en film den var fett sorlig! Kollade på hollywood fruar och sen somna jag till någon tråkig film som vanligt då! Men nu mina vänner innan jag drar till skolan ska jag äta lite finskt bröd såå gott!!! vi hörs! 

 

/sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards