sandrasofiiia

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av sandra och sofia - 27 oktober 2012 20:03

 

VÅR ÄLSKLIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
SÅ JÄVLA FUCKING HET'!      
/ Båda   
 

Av sandra och sofia - 27 oktober 2012 19:55

Nu är jag hemma hos min gullunge fick skjuts hit, nu ska vi flumma sönder!   
Har saknat henne sååå mycket! 
Just nu sitter hon och äter och jag tog nyss massa egobilder på hennes data men ska ta bort dom   
Alla som har mitt nummer messar nu och alla som gör det får en puss på kinden   
Hihihi nu ska jag nörda facebook och vänta tills Sofia ätit upp! 
Vi kanske skriver ett inlägg sen, bye bye alla sötnosar!   
 

/ Saaannndraaaa!   

Av sandra och sofia - 27 oktober 2012 18:45

  Hejhej!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och trååkar, har tråkat hela dan  
Ingen har kunnat va social med mig heller, skulle också vart med Sofia för ett tag sen också men hon har inte svarat på sms.
Så vet inte hur det blir med det får väl annars bara sitta och skypa med nåra  
Har verkligen inget roligt att skriva om för det har inte hänt så mycket.
Har fått ont i magen igen och det gör sjukt ont nu, sen mår jag illa typ hela tiden  
Aja nu ska jag kolla på film och bara tråka så hejdå  

Jätte bra kamera jag vet..
/ Sandra   
 

Av sandra och sofia - 27 oktober 2012 10:58

/sofia 



Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards