sandrasofiiia

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av sandra och sofia - 7 oktober 2012 00:20

Hejsan! :D

Jag trodde jag skulle bli bättre men nu har jag fått ännu ondare i magen igen, vet verkligen inte vad det kan vara men det gör sjukt ont iallafall :(

Idag har jag inte gjort något bara tråkat som jag alltid typ nu skriver, men vad ska man göra när man knappt kan gå för man har så ont :p

Imorgon ska kanske jag och Sofia vara efter hon vart barnvakt och om jag mår bra, saknar henne sjukt mycket vi har inte sett varandra på fem dagar!
Vi har sjukt mycket att prata om, har hänt massor ju ;)

Just nu har jag inget att göra, ska ta och kolla på nån film för kommer ändå inte kunna sova med den här magvärken :(

Nu har jag inget mer att skriva så vi hörs ;)
/ Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards