sandrasofiiia

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av sandra och sofia - 5 oktober 2012 20:01

Hejsan!
Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår kunde knappt gå för hade sjukt ont i magen och hade ont i huvet hela dan igår, tog massa ipren men det hjälpte inte   
Har bara haft lite ont i magen idag och mått illa har inte haft nån feber så jag börjar bli bättre, hoppas bara det inte blir värre så jag kan gå till skolan på måndag vill inte missa för mycket  
Igår gjorde jag inte så mycket bara sov och kollade på filmer har typ gjort samma idag, men jag har inget att göra nu när jag är sjuk   
Nu ska min snälla mamma åka iväg och köpa ben&jerrys till mig, så snäll hon är!
Tack alla som varit sociala med mig när jag har vart sjuk :*
Nu ska jag kolla på X Factor så ni får ha det så bra   

Saknar sommaren!
   

/Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards