sandrasofiiia

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av sandra och sofia - 10 oktober 2012 22:23

  Hello!
Då ska jag och Sofia till Stockholm i helgen kommer bli bäästa!!   
Längtar skiiit mycket för vi har planerat det här skit länge och nu ska vi åka   
Idag har det inte hänt så mycket bara skolan och sen va jag med Matilda och Sofia en stund, flummigt hade vi!
Imorgon ska jag till skolan och sen plugga har no prov på fredag och måste fan klara det. Men nu ska jag va duktig att ''plugga'' hela dagen imorgon   
Hade so prov idag också tror det gick bra iallafall får hoppas det, för orkar verkligen inte göra om det provet. 
Hoppas att jag och Sofia har elevensval imorgon för vi är ensamma och då kan vi flumma runt ooouh! För måste göra klart en grej fan men hoppas bara vi har samma lärare som förra gången, för han bryr sig inte om vad vi gör   
HAHAHA vad fan har Sofia skrivit?! ''Glöm inte hon är singel så haffa på'' jo men visst är jag, eller? Nej men haffa på Sofia istället hon är också singel fan! Sötunge hon är, så gullig och bäst!
Nu ska jag ta nått att äta sen ska jag snacka med min syster och sova. 
NI FÅR HA DET SÅ BRA OCH SAKNA MIG INTE FÖR MYCKET GULLUNGAR!
HEJDÅ! / Sandra    

Av sandra och sofia - 10 oktober 2012 21:59

Ska till stockholm i helgen med sandra woop woop!   

Hinner inte blogga nu måste plugga till engelska har läxförhör imorgon  

Bloggar någondag för ska va barnvakt imorgon så vet inte när jag kan blogga men vi hörs någon dag! 

/sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards