sandrasofiiia

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av sandra och sofia - 6 oktober 2012 17:43

Hallå alla fina!   Är på fett bra humör! 

Igår fick jag reda på att jag blev godkänt på so provet woop woop haha känns fett bra för det var jätte svårt!  

Vaknade tio idag fett sent för att vara jag brukar vakna typ alltid 8, men käkade frulle då och sen åkte jag till stan med selina för elina skulle kolla på nånting och sen skulle vi fika. Asså i alla cafén var det proppfullt så vi åkte till tuna och fika på waynes isället tog fetaste bullen är fortfarande mätt.. :O 

Förlåt att jag inte lägger upp så mycket nytagna bilder men min mobil är på laging så kan inte kort  

Imorgon ska jag vara barnvakt till alvin och i veckan med!

 

Alvin ♥

 


 /sofia :D


Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards