sandrasofiiia

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av sandra och sofia - 8 oktober 2012 20:00

  Hellu!!   
Idag har jag vart sjukt glad för fick träffa alla söta människor igen!
I skolan idag va det väl rätt så okej, har faktiskt saknat skolan lite haha..  
Men igår kunde inte Sofia va så jag va med Matilda istället och det va ju roligt   
Men idag va jag och Sofia istället vi va så flummiga typ dog av garv hela tiden, sen har vi pratat om massa och ja.
Idag på no:n så sa en kille så här till mig:
Jag: är du och jag bästavänner?
Han: Nej du är inte byxmyndig ännu..
Ja men ska jag börja va lite rädd eller?!   


Nej men nu fick jag reda på en grej och fyfan!!  
Nu ska jag messa Sofia och berätta det här, ska äta också så vi hörs!

Två gamla bilder!
   
/ Sandraaaaaaaaa  

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards