sandrasofiiia

Alla inlägg den 22 oktober 2012

;)

Av sandra och sofia - 22 oktober 2012 21:02

Har redan hämtat min data höhö!!  

Sitter just nu in tha kitchen och skypar med kusselusse och väntar att mina vitlöksbaugetter ska bli klara! Längtar fett mycket till julafton, haha älskar snö, bara 62 dagar kvar nu! Sen är det bara 4 dagar kvar till höstlov!   


så sant!!

 

/sofia :)



Av sandra och sofia - 22 oktober 2012 17:26

Hejsan!  Kommer inte kunna blogga så mycket i veckan för den här datorn suger och orkar inte hämta min dator ;)

I lördags så var jag bara hemma på dagen och sen på kvällen kom sandra hem till mig och då skypade vi med några   

Igår så var jag med selle och kollade på jeepers creepers den var inte alls läskig bara äcklig! 

Var i skolan idag som vanligt hade inte så många lektioner för jag och sandra stog i köket  haha så tråkigt men endå kul för man missa ju lektioner eller det var en lektion men ändå !   

Efter skolan så åkte jag och klippte mig, ångrar mig! Visst det behövdes verkligen men fy fan vad kort det är seriöst! 


4 dagar kvar sen loooov! :D


Ha det så bra!! /sofia    

Av sandra och sofia - 22 oktober 2012 01:17


/Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards