sandrasofiiia

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av sandra och sofia - 19 oktober 2012 23:16

Hejhopp   Kommer däcka vilken minut som helst känns det som men min bror och hans vän lanar här hemma så kommer väl vakna av att dom skriker i headsetet i natt + mina grannar dunkar sämsta musiken.. Bara för jag skrev de så försvann den haha power ;) 

Har super ont i halsen har knarkat halstabletter hela daagen, orkar inte gå upp och hämta dom har lagt mig fett bra men måste väl innan det gör för ooont.

Har haft hundra humörsvängningar idag kul kul !   Kom nyss hem från fritidsgården med tova och selle   


Men nu my friends ska jag sluta deppa och prata med mina fina vänner eller kolla på någon rolig film! Btw fick C på so provet, haha stolt!   


/Sofia

Av sandra och sofia - 19 oktober 2012 15:47

Hellu!
Nu städar jag mitt rum och sen ska jag bara tråka tills min älskade kusin kommer ;)
Saknar henne sjukt mycket, vi har inte sett varandra på typ två eller tre månader! :o
När hon kommer ska vi haffa killar och bara snacka massa skit ;)

Jag färgade håret igår iallafall och jag blev inte så jätte nöjd tycker det blev för mörkt :( Men hellre har jag mörkt än ljust hår :D

Aja nu ska jag fortsätta städa rummet och fixa lite andra saker, kommer nog skriva något mer ikväll ;)

Man kanske inte ser så bra på bilden men så blev håret iallafall, likadan min eller vad? ;)
Sen bjuder jag på en jätte fin bild på mig och Sofia :D
/Sandra ;)

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards