sandrasofiiia

Alla inlägg under oktober 2012

Av sandra och sofia - 15 oktober 2012 19:47

Stockholm var bääästa vi hade sjukt kul!
Orkar inte skriva nu vad som hände men Sofia ska iallafall lägga upp lite bilder idag eller imorgon   

När jag kom hem i lördags typ nio så åt jag mat sen flummade jag med mina systrar och snacka med nån kille på skype.
Va vaken till typ två sen däcka jag på soffan va sjukt trött efter allt  
Sen igår var jag med Matilda en liten stund sen sov jag bara, var sjukt trött och ja.
Idag så kollade jag och Sofia på Matildas ridning hon var sjukt duktig sen fick jag ju träffa min älskliiiing!!!
Blev så glad har längtat efter han såå mycket min älskade Junior!   
Imorgon ska jag nog till Tuna och köpa nya skor mina gick sönder idag och sen ska jag köpa ett par jeans   
Men nu ska jag beställa kläder och äta så vi hörs!  
Min man, såå snygg!  
       
/Sandra

Av sandra och sofia - 14 oktober 2012 11:26

 

/sofia 

Av sandra och sofia - 13 oktober 2012 23:26

Det där med att vi drack cider och att vi var höga och grejer är självklart driv för er som inte förstod det, vi håller oss till päronsoda!!  

Vi var ju i stockholm idag det var fett kul! Vi tog kort med arga snickaren och jonatan från lets dance hahaha  Ni kan få se bild när jag hittat min kamera sladd. Dom var fett snälla när vi prata med dom. Men orkar inte skriva om dagen gör det någon annan gång eller så gör sandra det! 


Kom hem typ 20.00 och åt tacos sen kolla jag på två filmer just friends och LOL dom är fett bra   Är fett trött så ska kolla på en film och sen sova. Vet inte vad jag ska göra imorgon men ska ha längsta sovmorgonen och sen ska jag nog åka till tuna park och kolla på skor måste ha nya verkligen för har slitit ut mina jätte mycket tyvärr   Men nu ska jag kolla på film om jag orkar så vi hörs imorgon! 

 

 



/sofia

Av sandra och sofia - 13 oktober 2012 16:15

Godaste drinken!! :D

Av sandra och sofia - 13 oktober 2012 15:46

Nu är vi i Stockholm och haffar killar ;)
Har redan sett massa snygga som vi ska gifta oss med :D
Blivit bjudna på cider och skit men nu ska vi fortsätta ta killars nummer så hejdå allihopa ;)
/ Sandra och Sofia

Av sandra och sofia - 13 oktober 2012 00:24

Hallå alla! Nu sitter vi här helt döda och dricker lite ciiiider och gjejer whoop whoop! Vi är lite höga just nu men det går väl   Hahaha men imorgon ska vi upp klockan sju och köpa frulle för vi glöm de köpa det hahaha smarta vi ska ju till stockholm sen också niiiice utom att vi måste åka tidigt men det gör ingenting!!   

Vi kommer snart att däcka så vi hörs väl en annan dag ha det så bra för det ska vi ha!   


/Sandra och sofia :) <3

Av sandra och sofia - 12 oktober 2012 07:17

Hejsan! Var fett trött igår som jag skrev så orkade inte blogga men nu har jag sovit så nu orkar jag!   

Var barnvakt till alvin med nea igår, trevligt trevligt haha men det gick bra!   

Idag är det skolan sen ska jag göra nånting och sen kommer mammas kille hit ikväll. 

Men nu ska jag väcka min bror som aldrig hör alarmet fett seg!!   

Bloggar mer ikväll eller senare, tror sandra ska sova här också men är inte säker   

/sofia

Av sandra och sofia - 11 oktober 2012 21:04

Orkar inte blogga har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv


 

♥/ sofia


Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards