sandrasofiiia

Alla inlägg den 15 september 2012

:D

Av sandra och sofia - 15 september 2012 23:00

Hej! Sov ju över hos matilda i hennes stuga med sandra som hon skrev. Det var kul haha vi låg och snackade om killar   Pappa hämta mig hos matilda sen åkte jag hem & fixa lite sen skjutsa min bror mig halva vägen till sandra. Sen satt jag och sandra bara på en  bänk och snacka. Sen när vi stog vid bussen så kom några läskiga killar så vi sprnag därifrån och då sprang dom efter det var så jäkla läskigt! Men efter ett tag kom min bror & hans kompis och hämta oss så vi slapp gå hem själva!   


Har spelat wedding dash tills nu för har inte haft internet men nu äntligen! Sitter här helt forever alone med pizza & chips för erik sover & mamma är på fest. Är så arg på en jävla unge som inte förstår vad som är fel, hoppas att han säker hjälp för det behöver han verkligen, dra åt helvete!!


Men nu ska jag sluta sura och kolla på jersey shore! Ha det så bra / sofia    

Av sandra och sofia - 15 september 2012 13:47

Hejsan ?
Igår va vi irriterade för att en äcklig kille kommer och följer efter oss hela tiden.. Och han har taffsat på oss och allt o nu några dagar efter så tror han allt är okej.. Han trodde också vi hade vart mer än vänner och så, fast vi har inte ens vart vänner! Vi hatar han så mycket så han får oss att vilja dö..

Men aja igår så va vi med Matilda och sov i hennes stuga det va kul! Idag ska vi inte göra så mycket just nu är vi med Matilda men sen ska hon dra för hon ska va med nån annan?

Vi ska snart gå ut och ragga killar så ha det bra puss puss! ?
/Sandra och Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards