sandrasofiiia

Alla inlägg den 28 september 2012

Av sandra och sofia - 28 september 2012 20:18

Nu är jag glad, ska sova hos Sofia imorgon!!   
Vi kommer ha det så jävla bäst och vi ska vara med några killar också oj oj oj!  
Imorgon kommer vi nog blogga mera och sen har vi lägenheten ensamma tills natten för hennes mamma ska till Stockholm och hennes bror ska sova hos deras syster   
Men vi två ensamma i en lägenhet hur fan ska det gå, vi blir rädda för minsta grej ju!   
Men ni som har våra nummer kan ju messa med oss   
Nu lyssnar jag på musik och kollar på fångarna på fortet haha, bloggar nog mer imorgon så ni får ha det så bra  
Heeeeeejjjdåååå!
/Sandra     

Av sandra och sofia - 28 september 2012 15:51

Helluuu!  

 När jag kom till skolan imorse så hade vi matte prov lärarna hade inte sagt nåt om det och klarar man det inte nu så

får man F i matte forever dom kunde ju sagt att vi hade prov så man kunnat öva!   Håller tummarna nu då   Hade no-prov idag också jag hoppas verkligen att jag klarar det! Ska plugga so nästan hela helgen eftersom att jag har komplettering på tisdag vi har prov nästan varenda dag nu   

Däckade i soffan direkt efter jag kom hem från skolan haha var fett trött.

Ska ta en liten promenad med selle nu vi hörs! 

/Sofia

Av sandra och sofia - 28 september 2012 13:55

Hejsan ;)
Idag var jag i skolan det va sjukt tråkigt och hade två prov, gick säkert jätte dåligt :/
Jag skulle egentligen inte gått till skolan för mådde dåligt imorse fast gick ändå ;)
Men jag gick hem en timme tidigare för jag hade sjukt ont i magen och mådde illa :(
Just nu ligger jag och fryser o kollar på tv, sjukt kallt ju ;)
Nu ska jag skriva ett äckligt mejl till min lärare som gav mig ogiltig frånvaro för att jag gick hem, fast jag sa till nu måste hon komma och förstöra min dag ännu mer! :s
/Sandra
Blev nöjdare med det här skolfotot än förra året men ändå inte nöjd.. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards