sandrasofiiia

Alla inlägg den 3 april 2013

Av sandra och sofia - 3 april 2013 11:55

Halloj!   Vaknade klockan tio över åtta idag och gjorde inte så mycket sen runt halv tio gick jag till affären med selina och köpte frukost moomsigt!  Sen har jag bara suttit och kollat på roliga youtube klipp! Ska till skolan klockan halv två för då är det någon minnesträning dåligt att det är på lovet men men man kommer ju få bättre minne! Sen efter det ska jag gå hem till min syster och sova där!   Har tappat bort mitt busskort och det är ju lov så kan jag inte köpa nytt och jag måste ha det nu så lite prooblemo!!

Har varit fett dukitg i veckan, i måndags sprang jag i 30 min sen på kvällen gick jag promenad och igår tog jag en powerwalk och sen en promenad på kvällen woop woop!   

Drivbild från igår när jag skulle gå powerwalk!   

 

/sofia


Av sandra och sofia - 3 april 2013 01:03

Hejsan!
Just nu kollar jag på film och äter godis.. Hihi det är ju så gott med godis men är mer sugen på chips fast det har vi inte hemma :/
Någon snäll person som kan komma med chips till mig? :D
Sen smsar jag med min kusin som är hur gullig som helst! Hon fick mig verkligen på humör! För har vart ledsen nästan hela dagen och sen kommer hon och säger sötaste sakerna och gör så man mår bäst ;)
Imorgon ska jag göra en grej med några personer, det ska väl bli roligt ;)
Sen på lördag ska ju jag, Sofia, Selina och Matilda gå på Malcolm, behöver verkligen komma hemifrån ett tag och tänka på annat så det ska bli kul och göra nåt med tjejerna! :D
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och smsa lite med några, så puss puss vi hörs! :*
/Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards