sandrasofiiia

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

fredag !

Av sandra och sofia - 7 december 2012 23:17

Heello!!   Fredag idag, ingen skola på två dagar fett skönt! Hade no prov idag, fy fan vad dåligt det gick! Jobbade inte alls mycket idag, på bspråket ritade vi kartor, på so'n pratade lärararen bort halva lektionen och på engelskan kollade vi på julkalandern och fiilm! Åkte hem efter skolan och hämta money sen åkte jag och selina ner till stan och mötte upp sandra och matilda. Jag och sandra gick runt och köpte present till matilda och dansa sönder alla provrum! Sandra kommer nog lägga upp bilder sen(hon har dom på sin mobil) Landade i soffan direkt när jag kom hem med en varm pizza och sen somna jag tills mitten av xfactor. Bra fredag!   

Kommer somna när som helst så ska lägga mig snart   /sofia ♥ 

 

 


 
 
Mathilde

Mathilde

9 december 2012 14:47

Lust att göra ett bloglovin byte? Kolla gärna in min blogg. =)

Ha en trevlig andra advent. =D

http://carmenmathilde.se

 
lara

lara

9 december 2012 15:54

Hej , var med o gissa på min fråga , ifall du har rätt så länkar jag din blogg :)

http://yiinyang.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra och sofia - 21 augusti 2013 16:08

Hejhej, som ni vet har inte nån av oss bloggat på sjukt länge har liksom glömt bort och så. Men nu har jag en egen blogg så om ni klickar på länken nedanför så kommer ni till den :) http://www.nattstad.se/sandrabjoork Den kanske inte är så jätte ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:59


http://ask.fm/sandrabjorkFråga på alla sötnosar!        /Sandra den bäästa! <3 ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:10


Jaa såhär har jag sett ut under mina år.. Så fin! Haha på femman fulaste och i åttan hitta jag inte bilden på mig som jag tog i skolan så tog en annan ;) Sen i sexårs hade jag inte framtänder hahah kanske inte syns så bra på bilden men aja, hade pre...

Av sandra och sofia - 27 juni 2013 03:25


Tjaa! Ligger i sängen nu och har ont i magen o kan inte sova! ;) Trevligt :D Om typ en vecka åker jag och Sofia och hennes familj till Gotland! Vi längtar som fan och det kommer bara bli bäst! :D Men innan det måste jag träna, träna och träna fö...

Av sandra och sofia - 22 juni 2013 03:42

/Sandra...

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards