sandrasofiiia

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av sandra och sofia - 14 maj 2013 16:16

Halloj!! Jag är inte tillbaka men måste skriva av mig så ja. Är så jävla trött på allting!! Alla säger JAA nu är det bara 22 dagar till sommarlov men jag kommer verkligen inte orka i 22 dagar! Orkar inte gå upp tidigt varje morgon för att sedan gå till skolan & sen se massa falska människor som tror dom kan vara hur som helst mot andra. Orkar inte med lärarnas tjat om hur viktigt det är att klara dom sista proven inan betygen sätts men så säger dom också att betygen inte räknas till nian eller har någon betydelse till gymnasiet FY FAN. Nu ska jag gå och plugga till dom viktiga proven eftersom det har så jävla stor betydelse för min framtid!!! Och nu kommer väll nån tänka att jag ska vara tacksam för att jag får möjligheten att gå i skolan men fan inte idag! Sorry för ett bitter inlägg men ja, ha det så bra ni iallafall! /sofia

 



Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards