sandrasofiiia

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av sandra och sofia - 3 mars 2013 23:06

Tjatja! 
Yes yes i'm back! 
Nee skoja men har ju inte bloggat på ett tag men har faktiskt inte haft lust och så ja, sorry.. 
Men iallafall igår sov jag hos Matilda med Sofia också, det va ju trevligt, vi kolla på mello och våra älsklingar gick vidare till final wooho!!   
Sen kolla vi på film, snacka massa skit, dansa och ja flumma!   
Och jag vet fan inte när vi somna men jag somna först hihi.. Ja men är man trött så är man liksom   HAHAHA så sööt smiley! 
Idag kolla vi på film och sen sov vi bara för alla tre va sjukt trötta men både jag och Sofia drog hem vi tre, för jag skulle fira min syrra   
Jaa hon fyllde i torsdags 22 år och hon fick en iphone och nej jag blev ju inte avundsjuk nejnej..   
Men jag brukar få låna den ibland hihi  


Sen nu har det bästa verkligen hänt, jag ska få följa med Sofia och hennes familj till Gotland i sommar!!! 
Både hon och jag är så jävla glada och vi längtar så mycket till juli för då ska vi åka och vi ska vara där i en vecka!!! Kommer bli bästa verkligen, asså vi är så jävla glada!!   
Vi är så jävla taggade också, asså shiiit längtar verkligen som fan!   
Asså kan det inte bara bli sommar så vi kan åka och sen kommer det hända mer roliga saker, som vi längtar sjukt mycket till! 

Men nu ska jag gå och fixa mig lite och sådär, så godnatt alla sötnosar, sakna mig inte för mycket för vi ses snart igen!  
   
Hihihi så vackra bilder! 
Puss & kram!   
/Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards