sandrasofiiia

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av sandra och sofia - 19 mars 2013 21:39

Hallåhallå!   Sitter här med one direction i öronen så jävla bra dom är!! Jag har ju inte bloggat på länge som jag alltid skriver när jag bloggat, förlåt! Men har ingenting att skriva eller orkar inte skriva och hinner aldrig för det är så mycket läxa hela tiden  

Är så trött på vinter nu det är kul ett tag men sen blir det för kallt och man vill ha sommar. Skönt att det snart är sommarlov då eller om 78 dagar men nyss var det typ 100 , + helger, lovdagar och påsklov kommer ju gå bort så det går snabbt!!

Imorgon ska vi på gymnasiebesök så vi har sovmorgon och har bara lektioner efter lucnh, dom jobbigaste men ändå skönt att slippa lektioner på morgonen!  

Men nu ska jag gå pch sova orkar inte vara vaken 1 secund till godnatt!!!  /sofia

 


Av sandra och sofia - 19 mars 2013 17:55

Hejsan!
Idag eller igår va jag inte i skolan igen för jag har stukat foten.. Jaa jag lyckas med allt, det hände i söndags så jag har knappt kunnat gått på den men idag va det lite bättre  
Så idag åkte vi till vårdcentralen också för att kolla min käke och han som kolla på min käke han sa bara att vi skulle till tandläkaren för det kunde va så att jag gnisslar tänder eller biter ihop för hårt när jag sover, så då kanske jag skulle få bettskena om det va så att jag gjorde det. Så nu ska vi tydligen till tandläkaren så dom får kolla och se vad det är för fel 
Men iallafall i helgen har jag bara vart hemma för har inte mått bra och har inte orka gjort nåt och sen igår kolla jag bara på film, lyssna på musik, och kolla på när min syster spela.. Det har jag väl gjort idag också eller har sovit också hihi.. Va ju lite trött, så har bara tråkat   
Men nu ska jag ta och beställa kläder och har inget mer att skriva, så vi hörs!

Puss & kram   
/Sandra

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards