sandrasofiiia

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Tack så jävla mycket för den här dagen..

Av sandra och sofia - 9 mars 2013 22:57

Hejsan!   
Nej jag ska inte låtsas som att jag är glad för det är jag inte är så jävla irriterad just nu så det finns inte.. Allt har gått neråt idag.. Tack allihopa/alltihop som fått min dag förstörd! 
Först börja det med att jag kom hem och min syrra hade haft fest och hela jävla huset va ju nästan förstört man bah tack alla jävla idioter som tar sönder vårat hus.. Nej men är så sur på varje person som va här och förstörde allt ska fan åka till deras hus och ta sönder varenda grej som dom har! 
Sen har jag haft världens huvudvärk hela dan och jag har tagit alvedon och ipren inget hjälpte så tack mitt fula huve för det..
Sen har jag bara fått skit från alla personer som inte bryr sig ett skit, så tack till er som säger att ni finns för en men verkligen inte gör det.. Tack för allt jag blivit kallad igår och idag, det värmer verkligen..
Kan ni bara börja acceptera att det är såhär jag är och ser ut? Jag orkar faktiskt inte bry mig om alla idioter mer, ni förstör mina dagar!
Har slagit i min armbåge i en dörr idag också skiit hårt, krossa ett blodkärl eller vad det va, fick blåmärke och värsta bulan, så tack till dörren som satt ivägen.. Och nej ni behöver inte tycka synd om mig för det här.. 
Det har säkert hänt massa mer idag men kommer inte ihåg all jävla skit som hänt..  
Men jaa TACK till alla/allt som fått min dag att va så jävla dålig! 

Ja men nej jag har inte vart irriterad idag.. 
Det här blev ett jävla kul inlägg att läsa och att jag bara klagar men jag bryr mig inte vad ni tycker det är jag som skriver och väljer vad jag ska skriva om.. 

Det bästa som hänt idag va väl att Sofia trampa på en gardin så hela jävla gardinstången ramla ner från väggen! 
HAHAHA bästa som hänt på länge har inte skrattat så mycket på ett bra tag!  
 
Och ni som inte har gjort nåt behöver ju inte ta åt er, men till alla er som har förstört min dag och läser det här ni kan seriöst bara ta och skita på er för jag är så jävla irriterad på alla er!

Men nu ska jag ta o va ännu mer irriterad,bara va sur och ha ont men man måste ju ha såna här dagar också.. Skiit trevligt, nejmen asså ja.. Och om jag har vart dryg mot nån idag asså nu förstår ni varför..

Hejdå alla glada människor och alla som är lika sura och irriterade som mig!   
/ Sandra 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra och sofia - 21 augusti 2013 16:08

Hejhej, som ni vet har inte nån av oss bloggat på sjukt länge har liksom glömt bort och så. Men nu har jag en egen blogg så om ni klickar på länken nedanför så kommer ni till den :) http://www.nattstad.se/sandrabjoork Den kanske inte är så jätte ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:59


http://ask.fm/sandrabjorkFråga på alla sötnosar!        /Sandra den bäästa! <3 ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:10


Jaa såhär har jag sett ut under mina år.. Så fin! Haha på femman fulaste och i åttan hitta jag inte bilden på mig som jag tog i skolan så tog en annan ;) Sen i sexårs hade jag inte framtänder hahah kanske inte syns så bra på bilden men aja, hade pre...

Av sandra och sofia - 27 juni 2013 03:25


Tjaa! Ligger i sängen nu och har ont i magen o kan inte sova! ;) Trevligt :D Om typ en vecka åker jag och Sofia och hennes familj till Gotland! Vi längtar som fan och det kommer bara bli bäst! :D Men innan det måste jag träna, träna och träna fö...

Av sandra och sofia - 22 juni 2013 03:42

/Sandra...

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards