sandrasofiiia

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Första gången

Av sandra och sofia - 25 mars 2013 02:17

Hello!
Just nu kan jag inte sova, för har världens huvudvärk och jo jag har tagit alvedon men det hjälper ju inte :/
Känns ju kul med skola imorn oxå eller inte!
Har sjukt ont i min axel också för fick en smäll där idag av ett bord.. Hihi hur lyckas jag, nejmen jag svimma idag och det va första gången i mitt liv jag har svimmat på riktigt liksom. Först det va så att jag hade precis vaknat och jag skulle fixa nåt att käka med min syster, sen när vi fixa kände jag bara att jag blev helt skakig i kroppen och helt yr så jag satte mig ner.
Sen helt plötsligt låg jag bara på golvet kommer inte ens ihåg att jag ramla eller så. Men jag hade ramlat vid vårt bord asså i köket sen hade min syster fått sån panik och skrek på min mamma så min mamma kom men hon trodde jag skoja först fast det gjorde jag inte. Då försökte min mamma väcka mig eller vad man ska säga, så jag vakna upp och kände att jag inte hade nån känsel i örat för hade nog slagit i det i bordet också och sen börja jag gråta för jag blev så chockad och jag va sjukt skakig. Min pappa sa att jag svimma för att jag hade för lågt blodtryck så han gav mig en sked med socker haha visste inte vad det skulle va bra för men ja ;)
Så jag lyckas med allt fan, har fått massa blåmärken och skit också för jaa jag slog ju i och sen dundra jag ju huvet i golvet så hade sjukt ont eller har fortfarande ont men ja ;)
Så jag mådde inte så bra idag, har mest legat på soffan och kollat på tv och käkat godis hihi :D

Men det är ju bara den här veckan vi har skola sen har vi lov och det känns sjukt skönt och det behövs verkligen! ;)
Inte länge kvar nu till sommarlovet heller, längtar som fan verkligen! :D
Ja imorn är det ju skola sen ska jag och min mamma åka och köpa lite grejer tror jag ;) Sen ska jag väl plugga lite också för har prov, kul.. :/ Jag vet att det är en ny dag, fast det är inte som en ny dag för mig eftersom att jag inte sovit ännu ;)

Aja fast nu ska jag försöka sova så ni får ha det så bra, puss puss! :*
/Sandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra och sofia - 21 augusti 2013 16:08

Hejhej, som ni vet har inte nån av oss bloggat på sjukt länge har liksom glömt bort och så. Men nu har jag en egen blogg så om ni klickar på länken nedanför så kommer ni till den :) http://www.nattstad.se/sandrabjoork Den kanske inte är så jätte ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:59


http://ask.fm/sandrabjorkFråga på alla sötnosar!        /Sandra den bäästa! <3 ...

Av sandra och sofia - 30 juni 2013 21:10


Jaa såhär har jag sett ut under mina år.. Så fin! Haha på femman fulaste och i åttan hitta jag inte bilden på mig som jag tog i skolan så tog en annan ;) Sen i sexårs hade jag inte framtänder hahah kanske inte syns så bra på bilden men aja, hade pre...

Av sandra och sofia - 27 juni 2013 03:25


Tjaa! Ligger i sängen nu och har ont i magen o kan inte sova! ;) Trevligt :D Om typ en vecka åker jag och Sofia och hennes familj till Gotland! Vi längtar som fan och det kommer bara bli bäst! :D Men innan det måste jag träna, träna och träna fö...

Av sandra och sofia - 22 juni 2013 03:42

/Sandra...

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards