sandrasofiiia

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av sandra och sofia - 2 januari 2013 18:51

Idag har jag följt med Matilda och hennes mamma till ikea, sen kolla vi på lager 157, käka pizza och sånt   
Efter vi vart där åkte vi hem till Matilda och då skulle vi flytta lite saker till övervåningen och då skulle vi ta upp ett databord och det gick ju inte så jätte bra för det va skit tungt, men ja vi fick upp det iallafall   
Sen skulle Matilda till veterinären med sin katt så jag gick hem och då blev det att jag somna lite grann.. Men jag va skit trött för jag vakna upp hela natten och sen skulle jag upp 10, men idag ska jag lägga mig tidigt!  
Imorgon tror jag att jag skulle hjälpa Matilda färga håret, annars ska jag nog sova sova och sova.
Aja nu ska jag va med Matilda snart wooho!   
Nu känner jag mig såhär         Fyfan....
Nej nu ska jag inte börja klaga så hejdå alla fina människor!!  
 
/ Sandra    

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards