sandrasofiiia

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av sandra och sofia - 22 januari 2013 23:47

Hejsan hejsan ;)
Idag va jag ju i skolan skit kul! Eller inte.. Fick en jävla box av en kille så man flyger in i skåpet, ja men tack så mycket hade inte ens gjort han nåt :O
Aja när jag kom hem från skolan kolla jag på tv en stund men sen somna jag och vakna efter en halvtimme igen, behövde verkligen sova ;)
Då plugga jag till so provet vi har imorgon kommer inte gå bra, men skit i! ;)
Efter jag pluggat träna jag duktig tjej! Är fett stolt, behövs ju träna nu efter jag ätit alla munkar haha :D
Sen plugga jag mer och städa mitt rum och ska plugga mer nu, så duktig jag är! :D
Orkar inte med skolan imorgon men man måste ju så det är bara att gå :)
Har inge mer att skriva, så nu ska jag plugga sen sova så man orkar upp imorgon ;)
Godnatt på er alla sötnosar! :*
/Sandra
Hihi blir ju lite sugen på munkar och päronsoda nu.. ;)

:)

Av sandra och sofia - 22 januari 2013 07:22

Hej jag har glömt bort att blogga sorry! Haha har glömt va jag gjort när jag inte bloggat så aa   

Igår så hämta jag först alvin och sen gick jag och sandra hem till matilda och var där sen skulle matilda åka på ridning så då gick vi till sandra och gjorde driv videos sen gick vi ut och levde livet hähä! 

Orkar inte gå till skolan idag men ja man måste ju, fett tråkig dag idag för ska plugga direkt efter skolan för vi har so prov imorgon  och jag kan ingenting 

Men nu ska jag gå och kolla på tv seeayah!   


 

/sofia

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards