sandrasofiiia

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av sandra och sofia - 18 januari 2013 23:18

Nu har jag myströjan på och jag har min älskade päronsoda!! :D Glad glad!
Hihi ska kolla på nån film och bara värma mig, det är ju sjukt kallt :o
Va med Sofia och Matilda, vi skulle gå till busshållplatsen för Sofia skulle hem det va skit kallt frös ihjäl, så jag och Matilda gick till hennes mormor och morfar och värmde oss, dom bodde nära ;) Vi va där till typ tio sen kom jag hem typ vid halv elva, åt mat och nu ska jag kolla film :D
Juste imorgon har vi öppethus i skolan fett kul eller inte, vi måste va där två timmar men då får vi ledigt hela dan på måndag ;)
Aja nu ska jag mysa med min tröja och drick päronsoda så bye!
/Sandra

Av sandra och sofia - 18 januari 2013 15:29

Hello!
Idag gick jag till skolan det va väl som vanligt bara att jag blev riktigt sur på några tjejer ;) Stör mig verkligen på alla äckliga tjejer som tror dom bestämmer över alla och vet allt, sen måste sitta och glo hela tiden.. Sjukt irriterande!
Aja nog om det, när jag kom hem för ett tag sen gjorde jag kladdkaka muums! Efter jag ätit så la jag mig på soffan och nu ligger jag här och vilar ;)
Soffan = min bästavän just nu, hihi har haft en hård dag :D
Snart ska jag väl ut och va med Matilda, sen skulle Sofia va med oss ;)
Jag blev sjukt sugen på päronsoda idag så tror jag ska gå och köpa en eller flera, ja jag är galen i päronsoda! :D
Nej nu kommer jag snart somna känner jag så ska hitta på nåt så jag inte gör det ;)
Vi hörs alla snyggingar! :*
/Sandra
En sjukt fin bild på det här också..!

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards