sandrasofiiia

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av sandra och sofia - 4 februari 2013 00:53

Hejsan hejsan!
Jaa i lördags skulle ju jag och Sofia vart men det blev inte så, så jag va hemma och kolla på melodifestivalen istället och tog det lugnt ;)
Sen idag va jag bara hemma och tog det lugnt, fixa om lite i mitt rum och så men har mest legat på soffan hela dan för har haft sjukt ont i magen, eller har fortfarande lite ont men aja ;)
Imorgon är det ju skola igen skit kul eller inte! Men får se om jag har lika ont då så ska jag nog inte gå.
Sen på tisdag ska jag ta spruta usch är skit rädd för sprutor men aja måste ju ta :( Det är mot livmoderhalscancer tror jag haha.. Eller finns det ens nån sjukdom som heter så? Haha jag är inte så bra på sjukdomar och vad allt heter och så men aja ska ta nån spruta iallafall ;)
Och jag vet att när jag skriver det här så är det måndag men det känns som söndag för mig, för jag har inte lagt mig ännu, hehe hoppas ni förstår vad jag menar..
Men nu ska jag faktiskt sova för jag är sjukt trött så godnatt alla sötnosar! Sakna mig inte för mycket, för vi hörs snart :*
Bjuder på den här "fina" bilden är osminkad och trött, sen är min pappa med där och ska leka cool ;) HAHA så snygga! ;)
/Sandra :D

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards