sandrasofiiia

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av sandra och sofia - 21 februari 2013 02:54

Hejhej!
Just nu myser jag med katten och kollar på film, hihi ska strax sova ;)
Idag eller igår gjorde jag inte så mycket kolla mest på tv och låg på soffan mådde inte så bra. :(
Men nu mår jag bättre och det är ju bra vill ju inte bli sjuk ;)
I tisdags gjorde jag inte heller så mycket va först en liten stund med Sofia på dan men sen åkte hon hem för hon skulle äta hos sin farmor o farfar hon åkte hem runt ett tror jag. Och hon sov hos mig från måndagen vi hade sjukt kul, flumma mest och så ;)
Sen snacka vi mycket om typ första gången vi va och massa herregud haha så längesen :D HAHA och nu börja jag tänka på hur mycket vi skämt ut oss också herregud! ;)
Asså längtar så sjukt mycket till sommaren nu seriöst, vill bah ha sommar och allt kommer va bäst!
Men får vänta tyvärr..:/
Hihi idag tror jag, jag skulle träffa Matilda, Sofia och Selina fast är inte säker, fatta inte vad Matilda mena riktigt hihi ;)
Men nu ska jag sova börjar bli lite trött, så godnatt! :*

Nu får ni se några fina bilder på mig och min bebis Ellen hihi <3 Båda är ju lite trötta ;)

/Sandra!

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards