sandrasofiiia

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av sandra och sofia - 15 februari 2013 23:18

Hej! Nu är det lov så skönt!!
Idag var det skola som vanligt men det var inga jobbiga lektioner idag, det var tacos till lunch fett gott! :D Efter skolan så gick jag och Sandra hem till Sara, vi satt där ett tag tills vi gick och hämtade Alvin sen lekte vi med han ett tag. Efter det var vi ute i typ två timmar & dansade och flummade! Sen åkte vi till mig och åt lite food och flumma mera haha! Vi skulle göra mat och då råka sandra starta brandalarmet ;)
Fett rolig kväll/dag! :D När hon åkte hem så har jag försökt lägga in bilder på datan från mobilen men det gick dåligt så blev arg och orkade fanimej inte så ja får göra en annan dag!
Men nu ska jag sova är så trött godnatt!

Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards