sandrasofiiia

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av sandra och sofia - 10 februari 2013 18:03

Hellu bloggen 

I fredags var jag med matilda,sandra,selina vi kollade på skräckfilm tror den hette the children, den var bra men äcklig, barn som döda deras föräldrar. Men det var kul där! Har inte gjort så mycket mer i helgen, igår pluggade jag halva dagen & sen pratade jag med matilda! Åt tacos, bästa maten som finns! Kollade på melodifestivalen på kvällen, hejade på anton och erik&tone tur att dom kom till andra chansen iallafall   

Idag har jag också pluggat har två prov i veckan orkar inte men men  Tränade nyss fett jobbigt men det är skönt efter hähä!

Fy fan va tråkigt inlägg har ingenting att skriva så vi hörs en annan dag! 

/sofia

 


Presentation


Hej Sandra och Sofia här! Vi är två tjejer på 14 år som bor i Eskilstuna. Vi är galna i Justin Bieber och One Direction! Ni kommer få läsa om vårt galna liv om vad vi gör om dagarna! Hoppas ni gillar bloggen! Puss & Kram skumbanan! ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards